keskiviikko 21. elokuuta 2013

Don't dream your life, live your dreams.



  Mua ihan hävettää, että edellisestä postauksesta on jo viikko...
Joka päivä mun on pitänyt tulla tänne höpöttämään, mutten oo sitten saanut aikaseksi. Lukiota mulla on nyt takana tasan viikko, ja alkaahan tässä pikkuhiljaa tottua kaikkiin uusiin juttuihin. Tää keskiviikko on mulla tässä lukkarissa aivan kamala, 8-16... huhhuh. Mä oon myös saanut aloitettua salilla treenauksen taas, ja oon nyt pari kertaa käynyt kokeilemassa RVP:tä ja oon tykännyt kovasti! 
  Viikonloppu meni oikein kivasti. Perjantaina oltiin ulkona kavereiden kanssa ja tuli nähtyä paljon tuttuja. Lauantaina Kata tuli meille yöksi, ostettiin kilo irtokarkkia ja katsottiin ehkä maailman epäuskottavin leffa - haaksirikkohuijaus! 
 Viikonlopun aikana mä lupaan tehdä tänne teille valmiiksi kesävideon, jonka oon jo kauan sitten halunnut julkaista tänne blogiin! Muutenkin koitan saada taas paremman otteen tähän postailuun. Nyt mä lähden tästä sohvalle viltin kera kattomaan mun lempparisarjaa, Carrien päiväkirjoja!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti