sunnuntai 22. syyskuuta 2013

MORNING


 Heippa! mua harmittaa ihan kauheesti että tää blogi on jääny näin vähälle huomiolle. Koulu tuntuu vievän kaiken ajan, ja sillon kun mulla olis aikaa, niin ei löydy kuvia tai sanoja.
    Perjantaina koulun jälkeen suuntasin salille, ja sen jälkeen Birgitan ja Senjan kanssa viettämään tyttöjen iltaa, katottiin lol, tehtiin kasvonaamiot ja syötiin! Eilen mä olin kirjastossa lukemassa matikkaa ja sen jälkeen Patun kanssa. Tää aamu oli taas pitkästä aikaa ihanan laiska ja pitkä, tulin just lenkiltä ja nyt pitäs palata noitten koulukirjojen pariin, kun se koeviikkokin alkaa jo keskiviikkona... Ja mulla on muuten ihan kauhee ikävä kesää! Joka aamu mua palelee ihan kauheesti ja mopolla ajaessa se kylmyys on yhtä tuskaa. Pitäis lähteä joku päivä katteleen jotain kivoja syksyvaatteita, niin sais vähän piristystä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti