perjantai 14. kesäkuuta 2013

You have to forgive to forget, and forget to feel again


  Ei voi muuta sanoo kuin että ärsyttää kun sää meni muuttumaan tollaseksi harmaaksi, enää ei oo rannallekkaan mitään asiaa... Tää viikko on ollut tähän asti aika mitäänsanomaton, yhden illan vietin kavereitten kanssa keskustassa ja muuten oon lähinnä töitten jälkeen makoillut vaan sängyn pohjalla. Mun työpäivät on oikeesti ollut paljon rankempia kuin kuvittelin ja joka melkein joka päivä oonkin ottanut muutaman tunnin päikkärit. Tänään tosin mulla oli viimenen työpäivä ja nyt oon sitten ansaitusti lomalla, ei enään herätyksiä kuudelta aamulla, ah!
   Eilen tuli yhteishaun tulokset ja pääsin juuri sinne minne halusinkin, mutta vähän kyllä jäi ärsyttämään kun katoin yhteishaun tuloksia. Niitten mukaan oisin päässyt ihan mihin vaan lukioon täällä... Kävin ottamassa paikan vastaan ja sain hirvittävän kasan kaikkia papereita. Tää on ihan hullua, mäkö muka menossa jo lukion ykköselle? 
    Aamu kolmelta meidän auton nokka kääntyy kohti Helsinkiä ja lähdetään viettämään huominen päivä Tallinnassa. Toivotaan että mä palaan sieltä iso kasa uusia vaatteita mukanani :D Viettäkää kiva viikonloppu!

4 kommenttia:

  1. onks toi koulun padi? :) onko ipad 4 ku mie oottelen viel omaani... syksyyn asti. :PP

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. iPad 3, ja joo se on koulun, mutta se on mun kutosluokkalaisen siskon :-D En tiiä saadaanks me tääl lappeenrannan yksikössäkin padit sit lukiossa:o

      Poista
  2. paljo sait rahaa kesätöist? miut ärsyttää ku en saanu töitä, millä mie nyt katan miu shoppailut:(
    ja miekii kuolen näitten lukiopapereiden kanssa!x__x tuskaa ja vielä tuskasempaa tulee sitte ku se koulu alkaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sain 400 euroo :) niinpä, kesätöitä näyttää nykyään olevan niin vaikee saada.. kaikki paikat menee melkein suhteilla :( muakin vähän pelottaa syksy, mut eiköhän myö selvitä :D

      Poista