keskiviikko 22. toukokuuta 2013

TÄNÄ KESÄNÄ AION...

   ...Tienata rahaa, eli siis mä sain kuin sainkin kesätyöpaikan! Oon kesäkuussa pari viikkoa jossain koululla siivoamassa, ja loppukuusta meen kolmeksi päiväksi tyttöleirille isoseksi. Oon suunnitellut että ostan palkkarahoilla ainakin uuden kännykän ja Justin Bieberin Girlfriend-hajuveden. Lisäksi mä aion aloittaa taas salilla käymisen, paikka vaan on vielä hakusessa.


  ...Viettää aikaa kavereitten kanssa niin paljon kuin mahdollista. Kokonaisia päiviä rannalla ja muuta sellasta. Oon päättänyt jättää yksin kotona tylsistymisen vähemmäksi. Haluun kokea taas paljon uutta ja tehdä kaikkea spontaania.


 ...Viettää parhaan mahdollisen juhannuksen meidän mökillä Katan kanssa! Toivottavasti olisi kiva sää, että vois ottaa aurinkoa, uida ja nauttia kesästä!


 ...Ruskettua!!! Tää on alkanut olla mulla pikkuhiljaa aika isona osana kesäsuunnitelmia. Oon luonnostani niin supervaalea, että on kiva saada väriä pintaan että näyttäis vähän terveemmälle! Mulla vaan on lähes joka kesä käynyt niin että sitä aurinkoa on tullut otettu vähän enemmän kuin iho kestäis, eli monesti oon ollut pahasti palanut..


...Matkustaa jonnekkin! Meillä ei ole vielä minkäänlaisia matkasuunnitelmia, joten en tiedä suunnataanko lähelle vai kauas.
Mä tietty toivon tuota viimeisempää vaihtoehtoa, olisi ihanaa lähteä taas jonnekkin etelään! Kuitenkin se on ainakin varmaa että jonnekkin ulkomaille suunnataan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti